Jedną z najstaszych sztuk magicznych jest tak zwana magia znaków, obracająca się wokół - tak, dobrze zgadłeś! - rysowania różnego rodzaju symboli o nadnaturalnych właściwościach. Oczywiście, znak narysowany przez byle kogo nigdy nie będzie działać. Magia ta wymaga skupienia i cierpliwości, jako iż najmniejszy błąd może skończyć się nie tylko porażką, a także śmiercią.
Każdy czarownik ma swoje sposoby na uzyskwanie symboli, które później aplikuje na przeróżne powierzchnie. Nie ma żadnej zasady, która mówiłaby, jakie znaki dzialają lepiej, a które gorzej - mogą one być rysowane kredą, pisakami czy nawet znaczone w powietrzu (choć te, oczywiście, mają jednorazowe działanie). Z oczywiśtych przyczyn odchodzi się od palonych znaków. Oto kilka z najpopularniejszych używanych zaklęć.
kilka zasad
⌖ zdania zawsze pisze się w czasie teraźniejszym.
⌖ nigdy nie są to rozkazy ani pytania - zawsze stwierdzenia
⌖ słowa muszą być wybrane bardzo uważnie, nawet najmniesza pomyłka może mieć katastrofalne skutki
⌖ znaki muszą byc rysowane z niezwykłą starannością (choć nie muszą mieć one idealnych kątów)
Typowo ochronny symbol, mający chronić dom lub dowolne inne miejsce przed wtargnięciem do niego wrogich mocy. Zapobiega on potencjalnym zagrożeniom dotknięcie domostwa, tworząc wokół niego niewidzialną barierę, którą przekroczyć mogą tylko ci o dobrych intencjach. Jest on również zdolny zablokować katastrofy naturalne, takie jak burze, powodzie i tornada.
W związku ze swoją siłą, musi on być regularnie odnawiany i wymaga dużej ilości energii. W zależności od tego, jak często jest on narażony na próby, może pochłonąć nawet całą energie magiczną wiedźmy, czyniąc ją bezbronną przez bardzo długi czas. Należy bardzo uważać, stosując ten znak. Musi on być namalowany krwią.
Jeden ze stosunkowo nowopowstałych symboli, ułożony przez Nikole Tesle. Ma on za zadanie skupić energię elektryczną z eteru i wprowadzić ją do konkretnego urządzenia, najczęściej błyskawicznie ładując jego baterie i uruchamiając je bez zbędnego czekania.
Trzeba niestety uważać, aby symbol nie obrócił się przeciwko nam. W przypadku, gdy nie znajdzie on niezbędnej energii w otoczeniu, najpewniej zacznie on czerpać z oczywistego źródła magicznego - wiedźmy, co nie musi być, lecz bywa śmiercionośne. Wszystko zależy od tego, co staramy się napędzić i jak wiele elektryczności to potrzebuje.
Maluje się go na ogół przy pomocy szałwiowej herbaty na czole osoby, na którą ma on zadziałać. Hoxmar powoduje absolutny spokój ducha i odstrasza złe myśli, zapobiegając tym samym pojawianiu się koszmarów i negatywnych myśli. Raz zastosowany nie wymaga wielkiego nakładu energii chyba, że używany jest na trudnych przypadkach, jak osoby po emocjonalnych traumach. Utrzymuje się tak długo, jak wiedźma, która wykonała zaklęcie, przebywa w pobliżu. Niestety, nie można go używać bez przerwy. Za każdym razem jego działanie jest coraz słabsze, aż zniknie zupełnie.
Nietypowy znak przeznaczony do użytku jednorazowego (to znaczy, że jego działanie jest natychmiastowe, nie liniowe jak przy reszcie symboli), przeznaczony do przekazania swojej energii drugie osobie lub konkretnemu przedmiotowi. Używa się go głównie podczas wykonywania talizmanów do łączenia z towarzyszem, a także w niektórych sytuacjach przy leczeniu mniejszych ran. Niekiedy zaklęcie jest ostatnim ratunkiem dla umierających przez brak więzi - niemniej, i tutaj jest to jedynie tymczasowe rozwiązanie.
⌖ nigdy nie są to rozkazy ani pytania - zawsze stwierdzenia
⌖ słowa muszą być wybrane bardzo uważnie, nawet najmniesza pomyłka może mieć katastrofalne skutki
⌖ znaki muszą byc rysowane z niezwykłą starannością (choć nie muszą mieć one idealnych kątów)
Znaki, które można znaleźć w wielu księgach zaklęć. Wiekszość z nich ma właściwości bardziej wzmacniające inne rodzaje magii, jednak można wśród nich znaleźć także te działające osobno. Siła i długość działania zależy całkowicie od potęgi używających ich wiedźmy. Narysowane odpowiednio mają jednak znacznie lepsze wyniki od tych wykonanych metodą tekstu. Towarzyszy im czesto sentencja słowna oraz powinny byc wykonywane konkretnymi materiałami.
Typowo ochronny symbol, mający chronić dom lub dowolne inne miejsce przed wtargnięciem do niego wrogich mocy. Zapobiega on potencjalnym zagrożeniom dotknięcie domostwa, tworząc wokół niego niewidzialną barierę, którą przekroczyć mogą tylko ci o dobrych intencjach. Jest on również zdolny zablokować katastrofy naturalne, takie jak burze, powodzie i tornada.
W związku ze swoją siłą, musi on być regularnie odnawiany i wymaga dużej ilości energii. W zależności od tego, jak często jest on narażony na próby, może pochłonąć nawet całą energie magiczną wiedźmy, czyniąc ją bezbronną przez bardzo długi czas. Należy bardzo uważać, stosując ten znak. Musi on być namalowany krwią.
Jeden ze stosunkowo nowopowstałych symboli, ułożony przez Nikole Tesle. Ma on za zadanie skupić energię elektryczną z eteru i wprowadzić ją do konkretnego urządzenia, najczęściej błyskawicznie ładując jego baterie i uruchamiając je bez zbędnego czekania.
Trzeba niestety uważać, aby symbol nie obrócił się przeciwko nam. W przypadku, gdy nie znajdzie on niezbędnej energii w otoczeniu, najpewniej zacznie on czerpać z oczywistego źródła magicznego - wiedźmy, co nie musi być, lecz bywa śmiercionośne. Wszystko zależy od tego, co staramy się napędzić i jak wiele elektryczności to potrzebuje.
CHASM
Znak działający na rzecz artystów oraz wszelkiego rodzaju naukowców. Pozwala on na skupienie myśli i łatwiejsze przelanie ich na papier, czy też dowolnego rodzaju inny materiał. W zależności od tego, jak wiele magii zamieżamy na niego zużyć, znak jest w stanie samodzielnie zawładnąć pędzlami - tworząc tak facynujący widok samoprowadzących się narzędzi - lub zwyczajnie ułatwić magowi przelewanie jego myśli na papier. Nie poleca się przesadzać z używaniem go, jako iż długotrwałe korzystanie z Chasmu bywa problematyczne, wywołując efekkty podobne do zjazdu ponarkotykowego.Maluje się go na ogół przy pomocy szałwiowej herbaty na czole osoby, na którą ma on zadziałać. Hoxmar powoduje absolutny spokój ducha i odstrasza złe myśli, zapobiegając tym samym pojawianiu się koszmarów i negatywnych myśli. Raz zastosowany nie wymaga wielkiego nakładu energii chyba, że używany jest na trudnych przypadkach, jak osoby po emocjonalnych traumach. Utrzymuje się tak długo, jak wiedźma, która wykonała zaklęcie, przebywa w pobliżu. Niestety, nie można go używać bez przerwy. Za każdym razem jego działanie jest coraz słabsze, aż zniknie zupełnie.
Nietypowy znak przeznaczony do użytku jednorazowego (to znaczy, że jego działanie jest natychmiastowe, nie liniowe jak przy reszcie symboli), przeznaczony do przekazania swojej energii drugie osobie lub konkretnemu przedmiotowi. Używa się go głównie podczas wykonywania talizmanów do łączenia z towarzyszem, a także w niektórych sytuacjach przy leczeniu mniejszych ran. Niekiedy zaklęcie jest ostatnim ratunkiem dla umierających przez brak więzi - niemniej, i tutaj jest to jedynie tymczasowe rozwiązanie.
NANE
Symbol typowo siłowy, mający za zadanie tymczasowo zwiekszyć siłę magiczną lub fizyczną swojego celu. Malowany za pomocą krwi na ciele, przy użyciu odpowiednich słów "Chrosti ollo'g noasmi'ivi" natychmiastowo wytwarza falę energii, która następnie zostaje pochłaniana przez swojego odbiorcę, czasem nawet podwajając jego siłę magiczną. Trzeba jednak pamiętać, iż z tak potężną mocą wiążą się także konsekwencje. Siła, która się zwieksza, po zużyciu się znaku musi powrócić do odpowiedniego stanu. Wiąże się z tym utrata jakichkolwiek zdolności magicznych u stworzenia, które wcześniej korzystała z dodatkowej energii. Sama wiedźma także będzie potrzeboac dłuższej przerwy od magii. Brak dostępu do esencji może trwać nawet do tygodnia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz